Tesle sa opäť podarilo dostať medzi 30 najobľúbenejších značiek sveta. A už druhý krát za sebou sa im podarilo predbehnúť značky automobilových velikánov ako Ferrari, Mercedes-Benz či BMW. A tak sa Tesle 2. krát za sebou podarilo získať titul najobľúbenejšej automobilovej značky na svete. Tento list je každý rok vytvorený New York-skou agentúrou Group XP, jednou z najlepších konzultačných agentúr v oblasti zákazníckej skúsenosti a spokojnosti.

Velikáni o svoje vedúce mieta neprišli

Firmy s neprekonateľným marketingom ako napríklad Disney, Coca-cola, McDonald’s, Apple či Tesla a ďalších 25 svetoznámych značiek, boli hodnotené podla týchto štyroch kategórií: vytvorenie, doručenie, angažovanie sa a usilovanie sa. Group XP sa vyjadrilo k cene takto:

“Naše životy sú definované skúsenosťami a v dnešnej dobe sa ľudia domáhajú skúseností tak ako sa domáhajú nákupu. Biznisy, ktoré na tento meniaci sa trend reagovali teraz prekvitajú viac ako hocikedy pred tým.”

Tesla predbehla v spokojnosti zákazníkov Ferarri, Mercedes-Benz a BMW už 2 rok po sebe

Tesle sa celkovo podarilo umiestiť na 26 mieste tohto prestížneho rebríčka, čo znamená, že sa posunula o 6 miest nižšie ako minulý rok, no v samotnom odvetví automobility je stále tá najlepšia z najlepších.

Pampers tak ako každý rok opäť skončili na prvom mieste, za nimi sa umiestnili firmy ako Facebook, PayPal (založený aj Elonom Muskom 😉 ), Disney a FedEx. Tieto firmy doručujú nadštandardnú zákaznícku skúsenosť a dosahujú nevídanej diferenciácie od ostatných značiek  na svojich trhoch.

Report, ktorý bol priložený k tomuto rebríčku, tak isto poukazoval na využívanie umelej inteligencie týmito firmami, zamieňajúc ľudskú interakciu so zákazníkom za tú umelú.

Tesla má náskok pred ostatnými automobilkami vďaka svojej inovatívnosti

Tesla vytvorila naozaj jedinečnú skúsenosť pre svojich zákazníkov, ktorá sa niekedy javí viac ako kult než obdiv značky. Firmy ako je Volvo, Volkswagen, Maserati, Mercedes-Benz ci BMW sa tak isto zaviazali elektrifikovať ich vozidlá, no Tesla má pred nimi obrovský náskok s jej sieťou rýchlych Supercharger nabíjacích staníc a s ich obchodným modelom priameho predaja a distribúcie.

“Tesla úplne predefinovala skúsenosť z nákupu. Všetko vyjednávanie s predajcami a vyplnenie papierov sa stalo minulosťou. Tento moderný prístup sa viac zhoduje s jednoduchosťou, ktorú očakávame keď nakupujeme online.” vyjadrila sa agentúra Group XP.

No Tesla aj keď 2 roky za sebou skončila na prvom mieste vrámci automobiliek, sa v inováciách a v zlepšeniach nezastavuje. Tesla neustále upravuje a zväčšuje svoju mobilnú servisnú letku dodávok, ktorou uľahčuje život svojim zákazníkom vďaka novému modelu servisu:

“Tesla úplne zmenila spôsob akým ľudia vnímajú servis – uvedomili si, že ľudia naozaj nemajú radi jazdy do servisu, kedže 80% servisu môže byť prevedených technikom u nich v garáži, ktorý k ním príde v servisnej dodávke. Väčšinou nie sú tieto servisné návštevy ani potrebné, no keďže ‘mozog’ ich automobilov dokáže diagnostikovať 90% možných problémov, ‘inteligentne upozornenia’ varujú zákazníkov o potencionálnych problémoch a navrhnú jednoduché riešenia. Automobily taktiež stále dostávajú nové a nové aktualizácie cez mobilný internet. Toto všetko posúva produkty Tesly do sféry ‘internetu vecí’.”

Výkonný riaditeľ Tesly, Elon Musk, vytvoril značku, ktorá siaha ďaleko za svet elektromobilov, značku, ktorá reprezentuje vidinu lepšej budúcnosti, ktorú môžu ľudia získať už dnes!

Zdroj: TeslaRati

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here